Terceira sesión: Os diferentes estilos educativos para a xestión dos conflitos na casa
Este martes 24 de abril, realizamos a terceira sesión de Disciplina positiva para familia no noso centro.
1. Sr. Castigo, o enfoque da Disciplina, na que os adultos utilizan ameazas, prohibicións, e as consecuencias do castigo son as seguintes:
Podedes ver máis no seguinte enlace: As 4 R do Castigo (Jane Nelsen)
2. Consecuencias lóxicas e Consecuencias Naturais
Definición de consecuencia natural: aquelas que se derivan espontaneamente de
certas condutas (se un neno non quere comer, logo terá fame) e non
requiren intervención dos pais.
Definición de consecuencias lóxicas que os pais propoñen, non como castigo, senón como
alternativa. Por exemplo: “Vou limpar a túa habitación. Non poderei
facelo si están os xoguetes e a roupa polo chan, así que os meterei en
bolsas e gardareinos no rocho, se ti decides non recollelos”.
Para poder entender o enfoque das consecuencias á hora de educar dende a Disciplina positiva, podedes ver o seguinte vídeo:
Consecuencias lóxicas consecuencias naturais
Para distinguir entre castigo e o enfoque en consecuencias lóxicas e naturais, podedes consultar o seguinte enlace: Método das consecuencias lóxicas e naturais
3. Sr./Sra. premio e Enfoque en solucións
O enfoque en premios ofrece sobornos e premios se a conducta cambia.
E, por último, dende a Disciplina positiva, para resolver as situacións conflitivas na vida diaria propoñen o Enfoque en solucións.
No hay comentarios:
Publicar un comentario