INTERCONEXIÓNS NEURONAIS
A Neurodidáctica é unha rama da pedagoxía baseada nas neurociencias, que outorga unha nova orientación á educación.
É a unión das ciencias cognitivas e as neurociencias coa educación, que ten como obxectivo deseñar estratexias didácticas e metodolóxicas máis eficientes, que non só aseguren un marco teórico e filosófico, senón que promovan un maior desenvolvemento cerebral, (maior aprendizaxe) en termos que os educadores poidan interpretar.
O obxectivo da Neurodidáctica é, outorgar respostas á diversidade do alumnado, desde a educación, desde a aula, é dicir desde un sistema inclusivo, creando sinapsis, enriquecendo o número de conexións neurales, a súa calidade e capacidades funcionais, mediante interaccións, desde idades moi temperás e durante toda a vida, que determinen o cableado neuronal e promovan a maior cantidade de interconexións do cerebro (Fonte: Nela Paniagua N.).
Na aula de 5º de Ed. Primaria, realizamos una experiencia científica, a creación da rede neuronal da nosa aula. Baseándonos na Neurodidáctica, a través de esta tarefa creamos sinapsis, millóns de interconexións nos nosos cerebros e entre os nosos cerebros, a través da interacción, a colaboración, o compartir ideas, a creatividade e a cooperación.
Neste link poderedes consultar, un blog referente de divulgación da Neurodidáctica, no que de xeito científico fundamenta a teoría de que para aprender é necesario interactuar cos contidos:
Escuela con cerebro
E este é o resultado final...
No hay comentarios:
Publicar un comentario