viernes, 20 de abril de 2018

A Neurodidáctica: Interconexións neuronais de 5º de Ed. Primaria


 INTERCONEXIÓNS NEURONAIS



A Neurodidáctica é unha rama da pedagoxía baseada nas neurociencias, que outorga unha nova orientación á educación.
 É a unión das ciencias cognitivas e as neurociencias coa educación, que ten como obxectivo deseñar estratexias didácticas e metodolóxicas máis eficientes, que non só aseguren un marco teórico e filosófico, senón que promovan un maior desenvolvemento cerebral, (maior aprendizaxe) en termos que os educadores poidan interpretar. 
O obxectivo da Neurodidáctica é, outorgar respostas á diversidade do alumnado, desde a educación, desde a aula, é dicir desde un sistema inclusivo, creando sinapsis, enriquecendo o número de conexións neurales, a súa calidade e capacidades funcionais, mediante interaccións, desde idades moi temperás e durante toda a vida, que determinen o cableado neuronal e promovan a maior cantidade de interconexións do cerebro (Fonte: Nela Paniagua N.).


 Na aula de 5º de Ed. Primaria, realizamos una experiencia científica, a creación da rede neuronal da nosa aula. Baseándonos na Neurodidáctica, a través de esta tarefa creamos sinapsis, millóns de interconexións nos nosos cerebros e entre os nosos cerebros, a través da interacción, a colaboración, o compartir ideas, a creatividade e a cooperación.

 Unha rede neuronal invisible e unha rede neuronal visible a través da nosa creación plástica, as que día a día enriquecemos e nos enriquecemos máis.




Neste link poderedes consultar, un blog referente de divulgación da Neurodidáctica, no que de xeito científico  fundamenta a teoría de que para aprender é necesario interactuar cos contidos:

Escuela con cerebro

E este é o resultado final...

No hay comentarios:

Publicar un comentario