No noso proxecto, seguindo a definición de Intelixencia proposta por Gardner (1983 -2007) temos coma obxectivo a resolución de problemas relacionadas coa concepción da diversidade no contorno do noso centro e a creación de produtos valorados no contorno onde nos desenvolvemos, que é a escola.
Os principios dos que nos facemos eco son os relacionados coas Intelixencias múltiples:
- É unha teoría do funcionamento cognitivo
- Cada persoa ten capacidades nas oito intelixencias
- Cada unha funciona dunha maneira particular en cada persoa
- As persoas poden desenvolver cada intelixencia ata un nivel axeitado de competencia
- Todas as persoas teñen virtualmente a capacidade de desenvolvr as oito intelixencias ata un nivel alto de desempeño
- As intelixencias polo xeral, traballan xuntas de maneira complexa
- As intelixencias interactúan entre sí
- Hai millóns de maneiras de ser intelixente dentro de cada categoría
- Non hai un conxunto estándar de características que unha persoa debe posuír para ser considerado intelixente nunha área específica
A teoría das intelixencias múltiples, destaca a diversidade das formas na que a persoa mostra as súas destrezas dentro de cada intelixencia, así como entre as intelixencias.
Convidámosvos a saber máis, premede nos seguintes links:
H. Gardner e as 8 intelixencias
H. Gardner e a súa teoría das Intelixencias Múltiples
No seguinte link, tender unha breve explicación sobre cada unha de elas:
Coñece as 8 intelixencias múltiples
No hay comentarios:
Publicar un comentario